بهترین صرافی ارز دیجیتال کریپتوکارنسی

۶ بازديد
بهترین صرافی ارز دیجیتال کریپتوکارنسی در ایران

همانطور که می‌دانید ارز دیجیتال ارزی است که ماهیت فیزیکی ندارد و به صورت مجازی می‌توان به آن دست یافت. ارز دیجیتال از کدهای صفر و یک به دست می‌آید که اصطلاح کریپتو‌کارنسی هم به خاطر همین کدها است.

کریپتوکارنسی از دو واژه انگلیسی تشکیل شده است، کریپتو یعنی رمزنگاری و کارنسی یعنی ارز . پس در نهایت کریپتوکارنسی اصطلاحی برای ارز رمزنگاری‌‌شده یا همان ارز دیجیتال است.

همه افراد برای اینکه بتوانند از این ارز دیجیتال استفاده کنند ، باید در قدم اول یک صرافی ارز دیجیتال برای خود پیدا کنند که این موضوع بسیار حساسی است. باید در پیدا کردن یک صرافی ارز دیجیتال معتبر دقت عمل کافی داشته باشید تا ریسک معاملات خود را کاهش دهید.

از طرفی اگر شما سرمایه خود را به یک صرافی نامعتبر بسپارید ممکن است تمامی ارز شما از دست برود.

پس اگر سوال‌ شما نیز این است که بهترین صرافی ارز دیجیتال کریپتو‌کارنسی کدام است ما می‌توانیم به شما یکی از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال ، صرافی باکوینا را به شما معرفی کنیم.

صرافی ارز دیجیتال کریپتو‌کارنسی چیست؟

صرافی ارز دیجیتال که به صرافی کریپتوکارنسی هم معروف است ، به کسب و کاری گفته می‌شود که این امکان را به کاربران می‌دهد که ارزهای دیجیتال یا همان کریپتوکارنسی خود را با پول‌های فیات یا همان پول فیزیکی و یا با ارزهای دیجیتال دیگر معامله کنند .

در این صرافی‌ها امکان پرداخت با کارت‌های اعتباری یا انتقال الکترونیکی نیز وجود دارد.

صرافی‌های کریپتوکارنسی می‌توانند ارزهای مردم را به کیف پول شخصی آن‌ها انتقال داده و از آن‌ها نگهداری کنند.

صرافی ارز دیجیتال باید نهایت امنیت ممکن را برای ارزهای کاربران فراهم آورد که مبادا برای سرمایه آن‌ها مشکلی پیش بیاید و از کاربران خود پشتیبانی کاملی را به عمل آورد تا ارز آن‌ها سودآوری لازم را داشته باشد.

در هنگام انتخاب صرافی‌های ارز دیجیتال کریپتو‌کارنسی باید به چه ویژگی‌هایی توجه کرد؟

صرافی ارز دیجیتال یا کریپتوکارنسی باید ویژگی‌های خاصی را داشته باشد که هر کدام از آن ویژگی‌ها به نوبه خود می‌توانند به هنگام انتخاب برای شما معیار تلقی شوند.

در باب انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال کریپتوکارنسی بهتر است به معیارهای شرح داده شده در بخش زیر توجه کنید.

امنیت صرافی اصلی‌ترین معیار در انتخاب آن می‌باشد. یک صرافی ارز دیجیتال موظف است به طور کامل امنیت ارز شما را ساپورت کند چون که قطعا هیچ فردی علاقه‌ای ندارد که ارزی را به صرافی بدهد که نمی‌تواند امنیت آن را تضمین کند.

پس حتما در هنگام انتخاب یک صرافی دقت کنید که آیا تاکنون هک شده است یا خیر . همچنین نظرات کاربران را راجع به آن بررسی نمایید.



در زمان انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال باید میزان اعتبار صرافی سنجیده شود. به عبارتی در زمان انتخاب صرافی تحقیق کنید که چه تعداد کاربر دارد و همچنین چه نظری راجع به صرافی می‌دهند ، بعد از این موارد درباره سابقه کاری صرافی ارز دیجیتال اطلاعاتی را به دست آورید. قطعا صرافی که معتبر و معروف است قصد ندارد سابقه خود را خراب کرده و کلاهبرداری کند.

احراز هویت نیز از ویژگی‌هایی است که باید در هنگام انتخاب صرافی به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید.

این امر حتما باید توسط صرافی ارز دیجیتال مربوطه صورت گیرد و ممکن است که وقت‌گیر باشد ولی باید افراد صبر کنند تا این مرحله به پایان برسد.

امروزه برخی از صرافی‌ها هستند که اجازه می‌دهند که کاربر بی‌هویت بماند ولی اعتماد به این صرافی کمی سخت است چون ممکن است کلاهبردار باشند و قصد آن‌ها پولشویی باشد.

اگر یک صرافی ارز دیجیتال احراز هویت نمی‌خواهد پس ممکن است که حجم کوچکی از بازار را داشته باشد و نتوانید معاملات بزرگ و حرفه‌ای را انجام دهید.

ویژگی بعدی که باید به آن توجه کنید نحوه قیمت گذاری و ارائه قیمت‌های واقعی و لحظه‌ای است.

توصیه ما به شما این است که صرافی ارزی را انتخاب کنید که در قیمت‌گذاری‌ها از نظر کاربران استفاده کند و قیمت‌های بازار ارز را به درستی و لحظه به لحظه نشان دهد. چون بازار ارز دیجیتال دارای نوسانات زیادی است و باید حتما هر لحظه از آن اطلاع داشت.

پشتیبانی‌ها نقش مکمل را در صرافی ها ایفا می‌کنند. به عبارت ساده‌تر یک صرافی باید شما را ساپورت کند و در صورت ایجاد مشکل شما را راهنمایی نماید.
همچنین اگر می‌خواهید یک صرافی ارز دیجیتال انتخاب کنید حتما اطلاع داشته باشید که کیف پول اختصاصی دارد یا خیر .

چون اگر نداشته باشد ذخیره سرمایه شما با مشکل مواجه می‌شود. هم‌چنین دقت کنید که برای خرید و فروش محدودیتی نداشته باشد و با هر رنج قیمتی معامله‌ها را انجام دهد.


بهترین صرافی ارز دیجیتال کریپتو‌کارنسی کدام است؟

بهترین صرافی ارز دیجیتال‌ ، صرافی است که همه ویژگی‌هایی که در بالا گفته شد را داشته باشد و از هر لحاظ ارز شما را ساپورت کند.

در نهایت ما به شما صرافی ارز دیجیتالی را معرفی می‌کنیم که در کشورمان یکی از بهترین‌ها است و با تحقیقات لازم پی خواهید برد که ویژگی‌های لازم را

دارد.

پیشنهاد ما به شما صرافی ارز دیجیتال باکوینا می‌باشد.

حرف آخر:

اگر در این مطلب با ما بودید پس پی بردید که برای انتخاب یک صرافی باید چه کارهایی انجام دهید. بدین جهت برای اینکه از ارزهای خود خاطر جمع باشید تحقیقات لازم را انجام داده و ارز خود را به یک صرافی معتبر بسپارید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.